Úvod   Aktuality   GIST Intelligence v kosmetickém průmyslu

GIST Intelligence v kosmetickém průmyslu

27. 3. 2017

GIST IntelligenceControllingcontrolling prodejefinanční plánováníreporting
Jan David
Jan David obchodní manažer 

Zdrojová data budou využita z informačního systému Helios Green.

Mezi hlavní cíle patří:

 

O společnostech Alphaduct a Dermacol

Společnost Alphaduct je českou společností, která zajišťuje vybrané manažerské služby (HR, ICT, Office Management, finanční řízení, ...) pro firmy jako je AXIGON, Dermacol, Mediaresearch a další.

Česká společnost Dermacol má svůj prvopočátek ve Filmstudiu Barrandov v Praze na počátku 60. let. Velmi brzy se spojili odborníci z filmových studií s dermatology z Ústavu lékařské kosmetiky v Praze. Od začátku to byla velmi úspěšná spolupráce mezi specialisty v kosmetice postavené na lékařských principech a experty na filmový make-up. V té době byl uveden krycí make-up Dermacol – jeden z prvních v Evropě a na světě vůbec. Licence na něj se podařila v roce 1969 prodat až do Hollywoodu.

V současnosti si Dermacol udržuje svou dynamiku a kromě evropských států se jejími výrobky můžete setkat také v USA, Kanadě, Austrálii a moha zemích Středního i Blízkého Východu.

Společnost zaměstnává zhruba 80 zaměstnanců a její roční obrat činí 400 milionů Kč.

Více informací získáte na www.dermacol.cz

Společnost Alphaduct, a.s. Praha, mateřská společnost kosmetické firmy Dermacol, a.s. zahajuje implementaci systému GIST Intelligence. Rozsah řešení vychází ze zpracovaného implementačního projektu a v 1. etapě bude realizován modul Ekonomika.

Buďte v obraze
Chcete mít přehled o nových článcích, přednáškách, akcích a dalších novinkách? Svěřte nám svůj e-mail,
a vždy, když se bude dít něco zajímavého, dáme vám vědět.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací o cookies OK