Úvod   Aktuality   Móda, designové oblečení a GIST Intelligence jsou „IN“

Móda, designové oblečení a GIST Intelligence jsou „IN“

16. 7. 2014

Jan Jeník
Jan Jeník obchodní ředitel 

Věcný rozsah projektu je zaměřen na oblast, prodeje a nákupu a klade důraz na analýzu velkého objemu dat, díky široké paletě produktů a jejich variant.

Hlavní důvody výběru:

 

O společnosti pietro filipi

Společnost pietro filipi byla založena roku 1993 v České Republice. Italský název společnosti vznikl díky návrhářské inspiraci Itálií a jejím vyhlášeným vztahem k módě, designu, kultuře, umění žít a docenit krásné věci.

Až do roku 1998 pietro filipi vyvíjelo kolekce pro odběratele v rámci velkoobchodního modelu. S růstem prvních obchodních center a celkového změny struktury trhu se začala rozvíjet maloobchodní síť pomocí franchizových partnerů. V roce 2004 došlo k vybudování sítě vlastních obchodů pietro filipi – 22 prodejen v Čechách, 4 na Slovensku a k postupné expanzi dále do zahraničí. Dnes lze značku pietro filipi zakoupit ve více než 70 prodejnách v 8 zemích Evropy.

Více o společnosti pietro filipi získáte na www.pietro-filipi.com

Společnost pietro filipi, s.r.o. Praha podepsala smlouvu na implementaci datového skladu a controllingové systému GIST Intelligence. Zdrojová data poskytuje systém ESO.

Buďte v obraze
Chcete mít přehled o nových článcích, přednáškách, akcích a dalších novinkách? Svěřte nám svůj e-mail,
a vždy, když se bude dít něco zajímavého, dáme vám vědět.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací o cookies OK