Chcete zlepšit
firemní výsledky?

Dobře nastavený podnikový controlling vám ukáže příležitosti a odhalí hrozby.

Zprůhlední váš business a pomůže vám snadněji plánovat a forecastovat. 

 

 

Controlling ziskovosti

Manažerská výsledovka musí vysvětlit dosažený hospodářský výsledek

Manažerská výsledovka poskytuje vypovídající pohled na výkonnost společnosti. Odděluje tvorbu a postupnou spotřebu krycího příspěvku po hlavních procesech či útvarech.

Na manažerskou výsledovku navazuje hodnocení výsledku hospodaření podnikových útvarů a zakázek. Při analýze je možné se z reportů prokliknout až na detail účetního dokladu. Umíme podpořit plánování výnosů a nákladů extrapolací dosažených celkových hodnot i vstupem konkrétních nákladových požadavků včetně jejich zdůvodnění.

Přínosy controllingu ziskovosti:

Máte zájem o záznam workshopu na téma Manažerská výsledovka?

Další způsoby využívání controllingu ziskovosti – společnost:

Způsoby využívání controllingu ziskovosti - skupina:

GIST Intelligence ve společnosti SECURITAS
GIST Intelligence ve společnosti SECURITAS Víte, kolik času vám zabere příprava manažerské výsledovky? Je načase některé procesy automatizovat.
Celá případová studie

Včasná kontrola úplnosti a správnosti účetnictví

Controlling ziskovosti využijete pro zpětnou kontrolu úplnosti a správnosti účetnictví. Odhalíte tak chyby v účtování a v přiřazení na správné controllingové dimenze. Oprava účetních dokladů proběhne včas ve správném reportovacím období.

Analýza výkonnosti společnosti

Díky controllingu ziskovosti efektivně sestavíte manažerskou výsledovku, která poskytuje lépe vypovídající a srozumitelnější pohled na výkonnost společnosti než Výkaz zisků a ztrát.  Manažerská výsledovka především odděluje tvorbu a postupnou spotřebu krycího příspěvku, a tím umožňuje jejich oddělené řízení. 

Stejně jako v ostatních oblastech řešení se můžete z manažerské výsledovky prokliknout na detailnější údaje až po účetní doklady, analyzovat odchylky oproti plánu (výhledu) nebo sledovat trendy vývoje a meziroční vývoj.

Interní reporting nad účetními daty

V systému si nastavíte ucelenou sadu pravidelného měsíčního reportingu nad účetními daty. Reporting by měl obsahovat zejména:

Vyhodnocení hospodaření středisek poskytuje detailní informace o spotřebě KP I jednotlivými úseky (středisky). 

Forecasting (tvorba výhledů)

Ve stejném detailu, ve kterém je sestavován plán, můžete sestavovat i výhledy nákladů a výnosů do konce roku.
Systém zrychlí sestavení výhledu tím, že spojí data již uběhlé skutečnosti s plánem (či s předcházejícím výhledem) na zbývající část roku.

Data můžete efektivně upravovat na vyšších úrovních agregace.

Chcete dostat podnikový controlling na vyšší úroveň?
+420 495 809 359

Rádi s Vámi probereme detaily, poradíme, kde začít. Zanechte nám kontakt, brzy se Vám ozveme.
Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory Cookies. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů Cookies.
Nastavení Souhlasím
Souhlas můžete odmítnout zde.
×
Nastavení cookies

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookies dle kategorií, jak vyhovují nejlépe Vašim preferencím.

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a všech funkcí, které nabízí a nemohou být vypnuty bez zablokování funkcí stránky. Jsou odpovědné mj. za uchovávání produktů v košíku, přihlášení k zákaznickému účtu, fungování filtrů, nákupní proces nebo ukládání nastavení soukromí. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány a jsou aktivní vždy

Analytické cookies

Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme anonymně a souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Díky těmto cookies můžeme optimalizovat výkon a funkčnost našich stránek.

Preferenční cookies

Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například Vámi preferovaný jazyk, měna, oblíbené nebo naposledy prohlížené produkty apod. Díky těmto cookies Vám můžeme doporučit na webu produkty a nabídky, které budou pro Vás co nejzajímavější.

Marketingové cookies

Marketingové cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám dokázali zobrazit co nejrelevantnější obsah nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. To je možné díky vytváření tzv. pseudonymizovaného profilu dle Vašich zájmů. Ale nebojte, tímto profilováním zpravidla není možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas s těmito cookies, neuvidíte v reklamních sděleních obsah ušitý na míru Vašim zájmům.